Sedințe:
Data: 2024-09-03
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Data: 2024-04-23
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Data: 2024-02-06
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune înlocuirea administratorului judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Saidufis Alexandru desemnat să administreze procedura insolvenţei debitoarei CGMMA SOLUTIONS & DEVELOPMENT S.R.L.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar al debitoarei CGMMA SOLUTIONS & DEVELOPMENT S.R.L. pe MBA INSOLVENCY IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014.
Dispune predarea de către administratorul judiciar înlocuit a tuturor documentelor din procedură pe care le deţine către noul administrator judiciar desemnat în termen de maxim 14 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri.
Onorariul datorat Cabinetului Individual de Insolvenţă Saidufis Alexandru, de 31.500 lei la data de 11.12.2023, se va suporta, în principal, din averea debitoarei, iar în măsura în care nu vor exista disponibilităţi suficiente în averea debitoarei, el va fi încasat din Fondul de lichidare prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, cu respectarea dispoziţiilor art.118 alin.1 lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă Cabinetul Individual de Insolvenţă Saidufis Alexandru ca, în măsura în care sunt solicitări suplimentare cu privire la onorariul datorat până la acest moment, să le depună în scris la dosar.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor impuse de actualul stadiu al acesteia, pentru data de 23.04.2024, sala 249, ora 11:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 5 zile de la comunicare.
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronun?ată astăzi, 06.02.2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
Document: Hotarare
Data: 2023-12-12
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 06.02.2024, sala 249, ora 11:00, având în vedere Hotărârea Adunării generale extraordinare a Sindicatului National al Grefei Judiciare DICASTERIAL din data de 09.12.2023, potrivit căreia, pe durata protestului, grefierii de ?edin?ă vor participa doar la judecarea cauzelor urgente, respectiv, Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 5/11.12.2023 prin care s-a hotărât sus?inerea protestului grefierilor Tribunalului Specializat Cluj ?i s-a stabilit lista cauzelor urgente ce se vor judeca pe durata protestului, iar prezenta cauză nu constituie cauză urgentă.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-11-28
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune citarea pentru următorul termen de judecată a administratorului judiciar şi a creditorilor pentru a se discuta înlocuirea administratorului judiciar, în conformitate cu dispoziţiile art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Acordă un nou termen în procedură la data de 12.12.2023, sala 249, ora 11:00, pentru a se întocmi tabelul definitiv de creanţe, pentru a se soluţia cererea formulată de către Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 4 şi, de asemenea, pentru a fi convocată Adunarea Creditorilor cu ordinea de zi constând în desemnarea comitetului de creditori având în vedere că până la acest termen acest aspect nu a fost pus pe nici o ordine de zi, deşi procedura este deschisă de mai multă vreme, iar creditorii în procedură sunt numeroşi.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-09-19
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 28.11.2023, sala 249, ora 11:00, pentru când administratorul judiciar va efectua toate demersurile care se impun raportat la stadiul procedurii şi va întocmi, depune şi publica în B.P.I. rapoarte de activitate în care va face menţiuni cu privire la demersurile efectuate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-05-16
Ora estimată: 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată faptul că s-a formulat o cerere de admitere a creanţei din partea Sector 4 Bucureşti - Direcţia Generală Impozite şi Taxe Locale şi i se va solicita administratorului judiciar CII Saidufis Alexandru ca în raportul său de activitate să prezinte modalitatea de soluţionare a acestei cereri, precum şi să-şi îndeplinească obligaţia de a depune rapoarte lunare privind modalitatea în care este supravegheată procedura de insolvenţă.
Acordă un nou termen în procedură la data de 19.09.2023, sala 249,, ora 11:00, în vederea soluţionării dosarelor asociate privind tabelul preliminar de creanţă.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-03-14
Ora estimată: 11:20
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă discutarea definitivării tabelului de creanţă.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 16.05.2023, sala 249, ora 11:00, pentru când administratorul judiciar va efectua toate demersurile care se impun raportat la stadiul procedurii şi va întocmi, depune şi publica în B.P.I. rapoarte de activitate în care va face menţiuni cu privire la demersurile efectuate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2023-01-10
Ora estimată: 11:40
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune continuarea perioadei de observaţie cu privire la debitoarea CGMMA SOLUTIONS & DEVELOPMENT S.R.L..
Stabilete termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 14.03.2023, sala 249, ora 11:20, pentru când administratorul judiciar va efectua toate demersurile care se impun raportat la stadiul procedurii şi va întocmi, depune şi publica în B.P.I. rapoarte de activitate în care va face menţiuni cu privire la demersurile efectuate.
Document: incheieredesedinta
Data: 2022-10-18
Ora estimată: 11:20
Complet: F4
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea R. C. S.R.L. şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei a debitoarei C. S. & D. S.R.L. (fostă C. C. S.R.L.).
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe D. I. I.P.U.R.L., ce va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.63 din Legea nr.85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă simplificată până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr.85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.000 lei + eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii plafonat la suma de 7.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art.118 alin.1 lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor, în condiţiile prevăzute de dispoziţiile art.52 din Legea nr.85/2014 care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.56 din Legea nr. 85/2014.
Constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare şi de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei, cu excepţia celor prevăzute de lege.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, sub sancţiunea prevăzută de art.86 alin.2 din Legea nr.85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemnte preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art.169-173 din Legea nr.85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art.58 lit. b) din Legea nr.85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art.101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art.99-100 din Legea nr.85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 05.12.2022, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 20.12.2022, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la data de 10.01.2023.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar la data de 28.12.2022.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitoarei şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii, soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru dezbaterea raportului pentru data de 10.01.2023, sala 249, ora 11,40.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 18.10.2022.
Document: Hotarare
Data: 2022-09-20
Ora estimată: 11:20
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere reprezentantului debitoarei să depună la dosarul cauzei o copie a dovezii de comunicare a hotărârii arbitrale nr. 4 din data 21.12.2021.
Amână soluţionarea cauzei şi acordă un nou termen de judecată la data de 18.10.2022, sala 249, ora 11:20, pentru când părţile au termenul în cunoştinţă potrivit dispoziţiilor art. 229 NCPC.
Document: incheieredesedinta