DOSAREJUSTITIE.ROBlogDespre noi
Instanțele României:
Curtea de Apel ALBA IULIA Tribunalul ALBA Judecătoria AIUD Judecătoria ALBA IULIA Judecătoria BLAJ Judecătoria CÂMPENI Judecătoria SEBEŞ Tribunalul HUNEDOARA Judecătoria BRAD Judecătoria DEVA Judecătoria HAŢEG Judecătoria HUNEDOARA Judecătoria ORAŞTIE Judecătoria PETROŞANI Tribunalul SIBIU Judecătoria AGNITA Judecătoria MEDIAŞ Judecătoria SALIŞTE Judecătoria SIBIU Judecătoria AVRIG Curtea de Apel BACĂU Tribunalul BACĂU Judecătoria BACĂU Judecătoria BUHUŞI Judecătoria MOINEŞTI Judecătoria ONEŞTI Judecătoria PODU TURCULUI Tribunalul NEAMŢ Judecătoria BICAZ Judecătoria PIATRA-NEAMT Judecătoria ROMAN Judecătoria TĂRGU NEAMŢ Curtea de Apel BRAŞOV Tribunalul BRAŞOV Tribunalul pentru minori şi familie BRAŞOV Judecătoria BRAŞOV Judecătoria FĂGĂRAŞ Judecătoria RUPEA Judecătoria ZĂRNEŞTI Tribunalul COVASNA Judecătoria ÎNTORSURA BUZĂULUI Judecătoria SFÂNTU GHEORGHE Judecătoria TÂRGU SECUIESC Curtea de Apel BUCUREŞTI Curtea Militara de Apel BUCUREŞTI Tribunalul BUCUREŞTI Tribunalul Militar BUCUREŞTI Tribunalul Militar Teritorial BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 1 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 2 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 3 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 4 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 5 BUCUREŞTI Judecătoria SECTORUL 6 BUCUREŞTI Tribunalul CĂLĂRAŞI Judecătoria CĂLĂRAŞI Judecătoria LEHLIU-GARA Judecătoria OLTENIŢA Tribunalul IALOMIŢA Judecătoria FETEŞTI Judecătoria SLOBOZIA Judecătoria URZICENI Tribunalul GIURGIU Judecătoria BOLINTIN VALE Judecătoria GIURGIU Tribunalul ILFOV Judecătoria BUFTEA Judecătoria CORNETU Tribunalul TELEORMAN Judecătoria ROŞIORI DE VEDE Judecătoria TURNU MĂGURELE Judecătoria VIDELE Judecătoria ZIMNICEA Judecătoria ALEXANDRIA Curtea de Apel CONSTANŢA Tribunalul CONSTANŢA Judecătoria CONSTANŢA Judecătoria MANGALIA Judecătoria MEDGIDIA Judecătoria HÂRŞOVA Tribunalul TULCEA Judecătoria BABADAG Judecătoria MACIN Judecătoria TULCEA Curtea de Apel CLUJ Tribunalul BISTRIŢA NĂSĂUD Judecătoria BECLEAN Judecătoria BISTRIŢA Judecătoria NĂSĂUD Tribunalul CLUJ Tribunalul Militar CLUJ-NAPOCA Tribunalul Specializat CLUJ Judecătoria CLUJ-NAPOCA Judecătoria DEJ Judecătoria GHERLA Judecătoria HUEDIN Judecătoria TURDA Tribunalul MARAMUREŞ Judecătoria BAIA MARE Judecătoria DRAGOMIREŞTI Judecătoria SIGHETU MARMAŢIEI Judecătoria TÂRGU LAPUŞ Judecătoria VIŞEU DE SUS Tribunalul SĂLAJ Judecătoria ŞIMLEUL SILVANIEI Judecătoria ZALĂU Judecătoria JIBOU Curtea de Apel CRAIOVA Tribunalul DOLJ Judecătoria BĂILEŞTI Judecătoria CALAFAT Judecătoria CRAIOVA Judecătoria FILIAŞI Judecătoria SEGARCEA Tribunalul GORJ Judecătoria MOTRU Judecătoria NOVACI Judecătoria TÂRGU-CĂRBUNEŞTI Judecătoria TÂRGU JIU Tribunalul MEHEDINŢI Judecătoria BAIA DE ARAMĂ Judecătoria DROBETA-TURNU SEVERIN Judecătoria ORŞOVA Judecătoria STREHAIA Judecătoria VÂNJU MARE Tribunalul OLT Judecătoria BALŞ Judecătoria CARACAL Judecătoria CORABIA Judecătoria SLATINA Curtea de Apel GALAŢI Tribunalul BRĂILA Judecătoria BRĂILA Judecătoria FĂUREI Judecătoria ÎNSURĂŢEI Tribunalul GALAŢI Judecătoria GALAŢI Judecătoria TÂRGU BUJOR Judecătoria TECUCI Judecătoria LIEŞTI Tribunalul VRANCEA Judecătoria ADJUD Judecătoria FOCŞANI Judecătoria PANCIU Curtea de Apel IAŞI Tribunalul IAŞI Tribunalul Militar IAŞI Judecătoria PAŞCANI Judecătoria HÂRLĂU Judecătoria IAŞI Judecătoria RĂDUCĂNENI Tribunalul VASLUI Judecătoria BÂRLAD Judecătoria HUŞI Judecătoria VASLUI Curtea de Apel PITEŞTI Tribunalul ARGEŞ Tribunalul Specializat ARGEŞ Judecătoria CĂMPULUNG Judecătoria COSTEŞTI Judecătoria CURTEA DE ARGEŞ Judecătoria PITEŞTI Judecătoria TOPOLOVENI Tribunalul VÂLCEA Judecătoria BĂLCEŞTI Judecătoria BREZOI Judecătoria DRĂGĂŞANI Judecătoria HOREZU Judecătoria RÂMNICU VALCEA Curtea de Apel ORADEA Tribunalul BIHOR Judecătoria ALESD Judecătoria BEIUŞ Judecătoria MARGHITA Judecătoria ORADEA Judecătoria SALONTA Tribunalul SATU MARE Judecătoria CAREI Judecătoria NEGREŞTI-OAŞ Judecătoria SATU MARE Curtea de Apel PLOIEŞTI Tribunalul BUZĂU Judecătoria BUZĂU Judecătoria PĂTÂRLAGELE Judecătoria POGOANELE Judecătoria RÂMNICU SARAT Tribunalul PRAHOVA Judecătoria CÂMPINA Judecătoria MIZIL Judecătoria PLOIEŞTI Judecătoria SINAIA Judecătoria VĂLENII DE MUNTE Tribunalul DÂMBOVIŢA Judecătoria GĂEŞTI Judecătoria MORENI Judecătoria PUCIOASA Judecătoria RĂCARI Judecătoria TÂRGOVIŞTE Curtea de Apel SUCEAVA Tribunalul BOTOŞANI Judecătoria BOTOŞANI Judecătoria Darabani Judecătoria DOROHOI Judecătoria SĂVENI Tribunalul SUCEAVA Judecătoria CÂMPULUNG MOLDOVENESC Judecătoria FĂLTICENI Judecătoria GURA HUMORULUI Judecătoria RĂDĂUŢI Judecătoria SUCEAVA Judecătoria VATRA DORNEI Curtea de Apel TÂRGU MUREŞ Tribunalul HARGHITA Judecătoria GHEORGHENI Judecătoria MIERCUREA CIUC Judecătoria ODORHEIUL SECUIESC Judecătoria TOPLIŢA Tribunalul MUREŞ Tribunalul Specializat MUREŞ Judecătoria LUDUŞ Judecătoria REGHIN Judecătoria SIGHIŞOARA Judecătoria TÂRGU MUREŞ Judecătoria TÂRNAVENI Curtea de Apel TIMIŞOARA Tribunalul ARAD Judecătoria CHIŞINEU CRIŞ Judecătoria GURA HONŢ Judecătoria INEU Judecătoria LIPOVA Judecătoria ARAD Tribunalul CARAŞ SEVERIN Judecătoria CARANSEBEŞ Judecătoria MOLDOVA-NOUĂ Judecătoria ORAVIŢA Judecătoria REŞITA Tribunalul Militar TIMIŞOARA Tribunalul TIMIŞ Judecătoria FĂGET Judecătoria DETA Judecătoria LUGOJ Judecătoria SÂNNICOLAUL MARE Judecătoria TIMIŞOARA


TribunalulComercialMURES, Nr. dosar: 597/1371/2017


Informații generale:

Nr. unic (nr. format vechi): 597/1371/2017
Data înregistrării: 2017-10-23
Data ultimei modificări: 2024-01-26T10:31:14.137
Secție: INSOLVENTA
Materie juridică: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond


Sedințe:

Data: 2024-05-30
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice



Data: 2024-01-11
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea demersurilor specifice procedurii de insolvenţă.
Document: incheieredesedinta

Data: 2023-09-21
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen la data de 11/01/2024 pentru continuarea demersurilor în cadrul procedurii.
Document: Rezolutie

Data: 2023-02-23
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 21/09/2023.
Document: Rezolutie

Data: 2022-10-27
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 23/02/2023.
Document: Rezolutie

Data: 2022-05-26
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 27/10/2022.
Document: Rezolutie

Data: 2022-02-17
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 26/05/2022.
Document: Rezolutie

Data: 2021-09-30
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 17/02/2022.
Document: Rezolutie

Data: 2021-06-17
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Menţine termenul stabilit în procedură la data de 30.09.2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2021-05-13
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 30/09/2021.
Document: Rezolutie

Data: 2021-01-21
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 13/05/2021.
Document: incheieredesedinta

Data: 2020-10-29
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul-sindic constată că lichidatorul judiciar nu a înregistrat la dosar raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului întocmit în baza art. 97 alin. (1) Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă în termenul stabilit prin hotărârea de intrare a debitorului în faliment – sentinţa nr. 340 din 08/10/2020. Judecătorul-sindic va urmări înregistrarea acestuia la dosar în următoarele 3 zile, din raţiuni de timp necesare comunicării prin poştă sau curierat, urmând să dispună măsurile care se impun, după caz, prin rezoluţie administrativă.
Document: Rezolutie

Data: 2020-10-08
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar DIVIZIA CENTRALĂ DE INSOLVEN?Ă S.P.R.L., al debitorului în insolven?ă Farmacordis Warehouse S.R.L., cu sediul în Tîrgu Mure?, Calea Sighi?oarei nr. 84, ap. 1, jude?ul Mure?, cu număr de ordine în Registrul Comer?ului J26/1276/2013 ?i cod unic de înregistrare: 32603760, având ca obiect intrarea debitorului în faliment ?i, în consecin?ă În temeiul art. 38 alin. (1), art. 145 alin. (1) E. ?i art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, decide intrarea debitorului în faliment în procedura generală. În temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dizolvă debitorul persoană juridică. În temeiul art. 85 alin. (4) ?i art. 145 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată ca fiind de drept încetat dreptul de administrare al debitorului, constând în dreptul de a-?i conduce activitatea, de a-?i administra bunurile din avere ?i de a dispune de acestea. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu practicianul în insolven?ă Divizia Centrală de Insolven?ă S.P.R.L., cu un onorariu provizoriu de 2.000 lei pentru întreaga procedură. În temeiul art. 83 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii, toate actele ?i coresponden?a emise de debitor ?i administratorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu ?i cu caractere vizibile, în limbile română, engleză ?i franceză, men?iunea "în insolven?ă", "in insolvency", "en procedure collective". În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii. În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va aten?iona băncile notificate că încălcarea interdic?iei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum ?i o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 19/10/2020 ca fiind termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale de predare a gestiunii averii de la administratorul judiciar către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor ?i opera?iunilor efectuate după deschiderea procedurii. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 27/11/2020 ca fiind termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale până la care administratorul judiciar va întocmi ?i va preda lichidatorului judiciar o listă cuprinzând numele ?i adresele creditorilor ?i toate crean?ele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a tabelului definitiv al crean?elor ?i a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribu?ie, a listei actelor ?i opera?iunilor efectuate după data deschiderii procedurii, obliga?ie care revine administratorului special, cu avizul administratorului judiciar, dacă, până la data deschiderii procedurii falimentului, nu a fost ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 145 alin. (2) lit. f), art. 146 alin. (1) ?i art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul intrării în faliment în procedura generală, lichidatorul judiciar va trimite o notificare: tuturor creditorilor ale căror crean?e s-au născut după deschiderea procedurii, men?iona?i în lista depusă de debitor sau administratorul judiciar, după caz, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), debitorului, registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea men?iunii, notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă ?i care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circula?ie ?i în Buletinul procedurilor de insolven?ă. În temeiul art. 146 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va comunica de îndată ?i, în orice caz, cel mai târziu la data de 16/11/2020, creditorilor ale căror crean?e s-au născut după deschiderea procedurii, men?iona?i în lista depusă de debitor sau administratorul judiciar, după caz, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), notificarea care va cuprinde, conform dispozi?iilor ?i termenelor stabilite prin prezenta hotărâre: a) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?ele asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă; b) termenul de verificare a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar al acestora; c) termenul de depunere la tribunal a contesta?iilor; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat; În temeiul art. 146 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 26/11/2020 ca fiind termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 17/12/2020 ca fiind termenul de verificare a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar al crean?elor. În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar al crean?elor, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror crean?e sau drepturi de preferin?ă au fost trecute par?ial în tabelul suplimentar al crean?elor sau înlăturate, precizând totodată ?i motivele. În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele men?iuni: - debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; - contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar al crean?elor; - sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; - obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; - întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, lichidatorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 24/12/2020 ca fiind termenul-limită de depunere la tribunal a contesta?iilor la tabelul suplimentar al crean?elor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 21/01/2021 ca fiind termenul de definitivare ?i consolidare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile la tabelul suplimentar al crean?elor, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 146 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 25/01/2020 ca fiind termenul-limită de întocmire, depunere la dosar ?i publicare a tabelului definitiv consolidat al crean?elor. În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 23/12/2020 la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea lichidatorului judiciar ori, după caz, confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu ?i stabilirea onorariului acestuia. În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija lichidatorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării. În temeiul art. 64 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să î?i organizeze ?i optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribu?ii: a) examinarea activită?ii debitorului asupra căruia se ini?iază procedura simplificată în raport cu situa?ia de fapt ?i întocmirea unui raport amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la insolven?ă, cu men?ionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă ?i a existen?ei premiselor angajării răspunderii acestora în condi?iile prevederilor art. 169 - 173 din lege, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depă?i 40 de zile de la desemnarea lichidatorului judiciar, dacă un raport cu acest obiect nu fusese întocmit anterior de administratorul judiciar; b) conducerea activită?ii debitorului; c) introducerea de ac?iuni pentru anularea actelor ?i opera?iunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor cauze de preferin?ă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor; d) aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor ?i luarea măsurilor corespunzătoare pentru conservarea lor; e) denun?area unor contracte încheiate de debitor; f) verificarea crean?elor ?i, atunci când este cazul, formularea de obiec?iuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii par?iale a crean?elor, precum ?i întocmirea tabelelor de crean?e; g) urmărirea încasării crean?elor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitorului, pentru aceasta putând angaja avoca?i; h) primirea plă?ilor pe seama debitorului ?i consemnarea lor în contul averii debitorului; i) vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor prezentei legi; j) sub condi?ia confirmării de către judecătorul-sindic, încheierea de tranzac?ii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renun?area la garan?ii reale; k) sesizarea judecătorului-sindic cu orice problemă care ar cere o solu?ionare de către acesta; l) orice alte atribu?ii stabilite prin încheiere de către judecătorul-sindic. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să conducă activitatea debitorului. În temeiul art. 64 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activită?ii debitorului, lichidatorul judiciar este obligat să introducă ac?iuni pentru anularea actelor ?i opera?iunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor cauze de preferin?ă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor. În temeiul art. 150 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va analiza existen?a actelor cu titlu gratuit efectuate de debitor între data confirmării planului de reorganizare ?i intrarea în faliment ?i va sesiza corespunzător judecătorul-sindic în scopul constatării nulită?ii acestora. În temeiul art. 150 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va analiza existen?a actelor cu titlu oneros efectuate de debitor între data confirmării planului de reorganizare ?i intrarea în faliment ?i va sesiza corespunzător judecătorul-sindic în scopul pronun?ării nulită?ii acestora. În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să întocmească ?i să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plă?ile ?i compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii ?i valorii acestora, precum ?i a datelor de identificare a cocontractan?ilor. În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 29/10/2020 ca fiind termen administrativ de verificare pentru care lichidatorul judiciar va întocmi ?i va supune judecătorul-sindic raportul amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la apari?ia insolven?ei debitorului ?i intrarea în faliment, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă. În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole: 1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea lichidatorului, premise avute în elaborarea raportului); 2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (va determina data apari?iei stării de insolven?ă; dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului); 3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil); 4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii); 7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.); 8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant; 9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989; 10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului; 11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora; 12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite; 13. Concluzii. În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege lichidatorul judiciar: - va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci; - va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premiselor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege; - în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege; - în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege; - în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege; - va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premise ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege; - prin analiza tuturor contractelor încheiate, lichidatorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile; - dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, lichidatorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei; - va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege. În temeiul art. 96 ?i art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 18/11/2020 ca fiind termenul până la care administratorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informa?iilor primite de la debitor în condi?iile art. 74 din lege ?i / sau pe baza oricăror informa?ii ?i documente solicitate autorită?ilor competente potrivit legii. În temeiul art. 58 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, administratorul judiciar, în scopul ob?inerii informa?iilor ?i documentelor necesare, în special cu privire la existen?a bunurilor, crean?elor ori disponibilită?ilor băne?ti în patrimoniul debitorului, va adresa solicitări institu?iilor, autorită?ilor ?i organismelor, în primul rând de la nivel na?ional, ?i în al doilea rând de la nivel regional ?i local, care ar putea, potrivit reglementărilor legale, să de?ină astfel de informa?ii, date ?i înregistrări, cum sunt: serviciul PATRIMVEN, Agen?ia Na?ională de Cadastru ?i Publicitate Imobiliară, Sistemul National de Eviden?e Auto, Oficiului Na?ional al Registrului Comer?ului, ?i altele asemenea, după caz. În temeiul art. 112 alin. (1) ?i art. 58 alin. (1) lit. p) ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 8/12/2020 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului ?i va depune raportul de evaluare la dosarul de insolven?ă. În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 64 lit. l) ?i art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 06/04/2020 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare ?i un anun? cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în loca?ia indicată prin anun? de lichidatorul judiciar. În temeiul art. 154 alin. (2) ?i art. 156 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 18/01/2021 ca fiind data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi stabilirea tipului de vânzare (licita?ie publică, negociere directă sau o combina?ie a celor două) ?i aprobarea regulamentului de vânzare corespunzător modalită?ii de vânzare stabilite. În temeiul art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de lichidatorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, lichidatorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului. În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va depune lunar - în ultima zi lucrătoare din fiecare lună - la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, care va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă, dovada publicării fiind ata?ată fiecărui raport. În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care lichidatorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente: a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora; b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz; c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte; d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză; e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege; f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă; g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul. În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, judecătorul-sindic va sanc?iona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei lichidatorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credin?ă, nu î?i îndepline?te ori îndepline?te cu întârziere atribu?iile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic. În temeiul art. 14 alin. (1) ?i (5) din Legea nr. 304/2005, republicată, privind organizarea judiciară, procedura judiciară se desfă?oară în limba română, iar cererile ?i actele procedurale se întocmesc numai în limba română, a?a încât, lichidatorul judiciar ?i ceilal?i participan?i în procedură au obliga?ia procesuală prevăzută de lege ?i stabilită de judecătorul-sindic de a redacta toate actele de procedură cu diacriticele specifice limbii române (ă, â, î, ?, ?), sub sanc?iunea aplicării amenzii judiciare de la 50 lei la 700 lei, conform art. 187 alin. (1) pct. 2 lit. i) din Codul de procedură civilă! În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) ?i 147 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te la data de 21/01/2021 termen judiciar de definitivare ?i consolidare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe. În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea este executorie. În temeiul art. 46 alin. (1) ?i art. 43 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea poate fi atacată cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Pronun?ată la data de 8 octombrie 2020, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2020-09-10
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 08/10/2020 pentru discutarea propunerii formulată de administratorul judiciar privind intrarea debitorului în faliment.
Document: Rezolutie

Data: 2020-04-02
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 42 alin. (6) din Decretul nr. 195/2020, fără efectuarea vreunui act de procedură.

Data: 2020-01-23
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă termenul pentru verificări administrative.
Document: Rezolutie

Data: 2019-09-19
Ora estimată: 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 23/01/2020.
Document: Rezolutie

Data: 2019-03-14
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar sarcini şi obligaţii procesuale de care lichidatorul judiciar va lua cunoştinţă de pe portalul instanţei, având posibilitatea să vizualizeze documentele din dosar, prin accesarea www.curteadeapelmures.ro, secţiunea dosare şi utilizarea parolei alocate fiecărui dosar. În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 19/09/2019.
Document: Rezolutie

Data: 2018-12-03
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de creditorul A.M.G.I.(cu domiciliul) având ca obiect intrarea în faliment a debitorului ca fiind neîntemeiată. În temeiul art. 43 alin. (2) ?i art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea poate fi atacată cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Pronun?ată în ?edin?a publică din 3 decembrie 2018.
Document: Hotarareintermediara

Data: 2018-11-30
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen introdus din eroare ( vezi procesul-verbal din data de 22/11/2018).

Data: 2018-11-21
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 30/11/2018,iar în temeiul art. 396 alin. (2) din Codul de procedură civilă stabileşte că pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2018-11-08
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 21/11/2018, iar în temeiul art. 396 alin. (2) din Codul de procedură civilă stabileşte că pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareulterioaraapronuntarii

Data: 2018-10-25
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 08/11/2018, iar în temeiul art. 396 alin. (2) din Codul de procedură civilă stabileşte că pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii

Data: 2018-09-27
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen la data de 25/10/2018 pentru punerea în discuţie a cererii de intrare în faliment a debitorului.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-06-07
Ora estimată: 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune constituirea unui dosar asociat pentru cererea formulată de debitoare prin administratorul special în contradictoriu cu pârâta Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bra?ov, stabileşte termenul pentru solu?ionarea acesteia la data de 21.06.2018, cu efectuarea unor precizări de către reclamant( în urma acestor dispoziţii a fost constituit dosarul asociat nr. 597/1371/2017/a8). În procedură stabileşte un nou termen la data de 27.09.2018.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-03-22
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2018-01-25
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte un nou termen la data de 22.03.2018 pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei.
Document: incheieredesedinta

Data: 2017-10-26
Ora estimată: 08:30
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea promovată de societatea debitoare Farmacordis Warehouse S.R.L.( cu sediul) prin administrator Argeşanu Marius Gabriel, privind deschiderea procedurii insolvenţei. Constată că debitoarea este in stare de insolvenţă. În temeiul dispoziţiilor art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă (denumit în continuare lege): Dispune deschiderea procedurii insolvenţei faţă de societatea Farmacordis Warehouse S.R.L.( cu sediul). Constată că, debitoarea a înregistrat la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din lege. Pune în vedere debitoarei obligaţiile statornicite în sarcina acesteia potrivit disp. art. 82 din Legea 85/2014. În temeiul dispoziţiilor art.45 alin.1 lit. d din lege desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu în vederea administrării provizorii a procedurii până la confirmare, Divizia Centrală de Insolvenţă IPURL cu sediul în Bucureşti Complex Alia Apartments, Bd. Maresal Alexandru Averescu nr. 7A, corp B. Etaj 5, ap. 94, sector 1, înregistrată în Registrul societăţilor profesionale de insolvenţă sub nr. RFO 0764. Stabileşte onorariul provizoriu al administratorului judiciar la nivelul sumei de 3.000 lei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţiile prevăzute de art.58, 59 din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar fiind însărcinat cu supravegherea activităţii debitoarei, urmând să acorde atenţie deosebită următoarelor demersuri : 1. Supravegherea activităţii debitoarei. 2. Convocarea comitetului creditorilor pentru autorizarea efectuării actelor şi operaţiunilor care depăşesc condiţiile de exercitare a activităţii curente potrivit disp. art.87 alin.2 din lege. 3. Întocmirea şi păstrarea în mod regulat a unei liste cuprinzând toate actele şi operaţiunile încheiate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a elementelor de identificare a contractanţilor - art.84 alin.3 din lege. 4. Analizarea activităţii debitorului şi promovarea acţiunilor în anulare în conformitate cu dispoziţiile art. 117 din lege. 5. Denunţarea sau menţinerea contractelor în derulare, în vederea creşterii la maximum a averii debitoarei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a convoca adunarea asociaţilor debitoarei, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii, pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administratorul special, în cazul nedesemnării acestuia. Stabileşte prima zi de marţi a lunii, ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 al. 1 şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în baza art. 100. Pentru termenul prevăzut de al. 3 al. art. 59 se vor ataşa toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare. Stabileşte termenul pentru întocmirea şi depunerea la tribunal de către administratorului judiciar a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei şi menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în conformitate cu disp. art. 169 din lege la data de 14.12.2017. Raportul va cuprinde şi situaţia actelor susceptibile a fi anulate în conformitate cu disp. art. 117 din lege şi analiza acestora de către administratorul judiciar în raport de prevederile legale indicate. O copie de pe raport va fi depusă la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare. În temeiul disp. art.58 alin. 1 lit. o din lege stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor din averea societăţii debitoare potrivit dispoziţiilor O.M.F.P. 2861/2009. Stabileşte în sarcina administrtorului judiciar obligaţia de a depune la dosarul cauzei procesul- verbal de inventariere de îndată după finalizarea acesteia dar nu mai târziu de termenul stabilit pentru 25.01.2018. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a întocmi şi de a înregistra la Tribunal, până la data de 20 noiembrie 2017, raportul prev. de art. 92 din lege, prin care să propună fie intrarea debitoarei în procedură simplificată fie continuarea perioadei de observaţie. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei. În temeiul dispoziţiilor art.86 din lege dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare. În temeiul dispoziţiilor art. 99 din lege dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii insolventei faţă de societatea debitoare, tuturor creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii privind deschiderea procedurii şi nominalizarea administratorului judiciar, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, sens în care stabileşte următoarele termene: Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 18.12. 2017. Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe la data de 28 decembrie 2017. În anunţul de publicare în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar de 7 zile de la publicare în B.p.i. şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele. Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 25.01.2018, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca prima şedinţă a adunării creditorilor în termen de 7 zile de la data publicării tabelului preliminar în B.p.i., la data, ora şi locaţia stabilită de acesta, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea primei şedinţe a adunării creditorilor, precum şi dovada publicării acesteia în B.p.i., cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în B.p.i.. Dispune deschiderea de către administratorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul disp. art.75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei. În temeiul disp.art.76 din lege, dispune comunicarea prezentei hotărâri către toate instanţele judecătoreşti de pe raza judeţului Mureş şi tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise. În temeiul disp. art. 66 alin. 6 din lege dispune conexarea cererilor de deschidere a procedurii insolvenţei care formează obiectul dosarului nr. 538/1371/2017 formulate de creditorii societatea Farmexpert DCI S.R.L. cu sediul în Bucureşti str. Amilcar C. Săndulescu, nr. 7 sector 6, Bucureşti , având nr. de înregistrare J40/9802/1996, CIF RO 8955860 reprezentat de director general Iulian Trandafir, şi societatea Farmexim S.A. cu sediul în Bucureşti str. Pictor Rosenthal nr. 14, etaj 2, ap. 3, sector 1, având sediul procesual ales în Cluj- Napoca str. Horea, nr. 72, ap. 9 jud. Cluj având nr. de înregistrare J40/2033/1991, CUI RO335278, la dosarul de faţă. Califică ca fiind declaraţii de creanţă cererile formulate de creditorii societatea Farmexpert DCI S.R.L. şi societatea Farmexim S.A. Dispune notificarea Diviziei Centrale de Insolvenţă IPURL, privind desemnarea acestuia în calitate de administrator judiciar. Stabileşte termen de judecată la data de 25.01. 2018. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş. Pronunţată în şedinţă publică din 26.10.2017. Judecător sindic
Document: Hotararecameraconsiliu



Părți *:

FARMACORDIS WAREHOUSE S.R.L. - Debitor
SOCIETATEA AUTOCOBĂLCEASCU S.R.L - Creditor
SOCIETATEA ROMPETROL DOWNSTREAM S.R.L - Creditor
SOCIETATEA FAN COURIER EXPRESS S.R.L - Creditor
SOCIETATEA LION VICTORIA S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA AUTO BECORO S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA REDAC S.R.L. PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR DIVIZIA CENTRALĂ DE INSOLVENŢĂ IPURL - Creditor
SOCIETATEA BIOSOOFT COMPANY S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA CORAMEX S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA SERVICE AUTO SERUS S.R.L. LA SEDIUL ALES AL S.C.A MAN & PARASCHIV - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV - Creditor
SOCIETATEA SALUBRISERV S.A - Creditor
SOCIETATEA VEDIS S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ARCHONTO CASA S.R.L.PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR INSEVAL I.P.U.R.L. - Creditor
SOCIETATEA BRAS S.R.L - Creditor
SOCIETATEA FARMEXIM S.A. LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA AUTO EUROPA S.R.L. LA SEDIUL ALES NICOARĂ& NICOARĂ CABINETE DE AVOCAT GRUPATE - Creditor
SOCIETATEA POLISANO PHARMACEUTICALS S.A. - Creditor
SOCIETATEA MEDSTOCK S.R.L - Creditor
SOCIETATEA HIPOCRATE 2000 S.R.L.CU SEDIUL ALES LA SCA GLONT, ARSENESCU & ASOCIAŢII - Creditor
SOCIETATEA RCS &RDS S.A CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA ANTIBIOTICE S.A. - Creditor
SOCIETATEA MESFARMA S.R.L.CU SEDIUL ALES ŞI PERSOANA PT.PRIMIREA CORESPONDENŢEI MARGARETA ANA MARES - Creditor
SOCIETATEA AMAT S.A. - Creditor
SOCIETATEA DAREX AUTO S.R.L. - Creditor
FONDUL NAŢIONAL DE GARANTARE A CREDITELOR PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII S.A.-IFN - Creditor
SOCIETATEA APAN S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ALVOGEN ROMANIA S.R.L - Creditor
SOCIETATEA DV CITY AUTOMOBILE S.R.L CU DOMICILIUL ALES LA AV. GEORGE MANEA - Creditor
ARGEŞANU MARIUS GABRIEL IONEL - Creditor
SOCIETATEA GENERAL AUTOCOM S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA A&G MED TRADING S.R.L.PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR ZRP INSOLVENCY S.P.R.L - Creditor
SOCIETATEA PRO AIR CLEAN S.A.PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR MUREŞ INSOLVENCY S.P.R.L. - Creditor
SOCIETATEA GLAXOSMITHKLINE CONSUMER HEALTHCARE S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA POLIFARM S.R.L. CU SEDIUL ALES LA AV. SIMONA LILIANA PUŞCAŞIUU - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. - Creditor
SOCIETATEA AUTO BARA &CO S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA PHARMAFARM S.A CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA BIOFARM S.A - Creditor
SOCIETATEA RCI LEASING ROMANIA IFN S.A CU SEDIUL ALES LA AV. MARTIN IOAN PAUL - Creditor
TITI SAVA - Creditor
SOCIETATEA ZDROVIT ROMANIA S.R.L.LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA LA FÂNTÂNA S.R.L - Creditor
BANCA DE EXPORT –IMPORT A ROMÂNIEI EXIMBANK S.A. - Creditor
POLICLINICA DE DIAGNOSTIC RAPID S.A. LA SEDIUL SECUNDAR - Creditor
SOCIETATEA SETRIO SOFT S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA VERBITA S.R.L - Creditor
SALARIAŢII DEBITOAREI FARMACORDIS WAREHOUSE S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA FARMEXPERT DCI SRL - Creditor