Sedințe:
Data: 2024-05-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C14 MTA
Data: 2024-01-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţia de vânzare, procesul-verbal de licitaţie şi contract de vânzare-cumpărare încheiat în formă autentică în baza procesului-verbal de adjudecare
- în cazul valorificării imobilului, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- să continue demersurile în vederea clarificării situaţiei autovehiculelor menţionate prin identificarea şi depunerea facturilor la dosar
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
- să continue demersurile pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate ;
2) Stabileşte termen administrativ de control la data de 16.05.2024 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2023-10-19
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţia de vânzare, procesul-verbal de licitaţie şi contract de vânzare-cumpărare încheiat în formă autentică în baza procesului-verbal de adjudecare
- în cazul valorificării imobilului, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - să continue demersurile în vederea obţinerii facturilor de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto; să depună la dosar facturile mai sus menţionate, dacă va intra în posesia acestora
- să continue demersurile în vederea obţinerii de înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 25.01.2024 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2023-06-29
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţia de vânzare, procesul-verbal de licitaţie şi contract de vânzare-cumpărare încheiat în formă autentică în baza procesului-verbal de adjudecare
- în cazul valorificării imobilului, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - să continue demersurile în vederea obţinerii facturilor de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto; să depună la dosar facturile mai sus menţionate, dacă va intra în posesia acestora
- să continue demersurile în vederea obţinerii de înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 19.10.2023 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2023-02-23
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului imobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea bunului imobil construcţie identificat în patrimoniul debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţia de vânzare, procesul-verbal de licitaţie şi contract de vânzare-cumpărare încheiat în formă autentică în baza procesului-verbal de adjudecare
- în cazul valorificării imobilului, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- să continue demersurile în vederea obţinerii facturilor de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto; să depună la dosar facturile mai sus menţionate, dacă va intra în posesia acestora
- să continue demersurile în vederea obţinerii de înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 29.06.2023 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2022-10-20
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să continue demersurile în vederea obţinerii facturilor de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto; să depună la dosar facturile mai sus menţionate, dacă va intra în posesia acestora
- să continue demersurile în vederea obţinerii de înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în cazul valorificării de bunuri, să întocmească la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 23.02.2023 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2022-06-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să depună la dosar contractele de vânzare-cumpărare încheiate în formă autentică privind imobilele valorificate la licitaţia publică din data de14.04.2022
- să continue demersurile în vederea obţinerii facturilor de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto; să depună la dosar facturile mai sus menţionate, dacă va intra în posesia acestora
- să continue demersurile în vederea obţinerii de înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în cazul valorificării de bunuri, să întocmească la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 20.10.2022 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2022-02-24
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să continue demersurile în vederea obţinerii facturilor de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto; să depună la dosar facturile mai sus menţionate, dacă va intra în posesia acestora
- să continue demersurile în vederea obţinerii de înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
- în cazul valorificării de bunuri, să întocmească la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 16.06.2022 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2021-10-21
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- având în vedere concluziile raportului lunar nr. 1757/30.07.2021, să depună la dosar facturile de vânzare a autovehiculelor AG.40.MPM, AG.49.MPM, AG.30.MAM, despre care se susţine că au fost înstrăinate anterior deschiderii procedurii, şi, în măsura obţinerii de înscrisuri doveditoare privind înstrăinarea acestora, să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto
- să depună la dosar înscrisuri (facturi sau acte de compensare) din care să rezulte că autovehiculele: AG.38.MPM, AG.26.MPM, AG.69.MPM, AG.76.TEO, AG.66.MPM, AG.33.MPM, AG.44.MPM au fost date în compensare, conform susţinerilor fostului administrator statutar, respectiv că autovehiculul AG.68.MPM a fost casat şi predat la fier-vechi şi să efectueze demersuri în vederea radierii lor din evidenţele serviciului înmatriculări auto, în cazul în care nu au fost radiate
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
- în cazul valorificării de bunuri, să întocmească la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 24.02.2022 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2021-06-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
-după primirea înscrisurilor corespunzătoare de la fostul administrator statutar/fostul administrator special, să indice în următorul raport lunar diferenţa dintre numărul autoturismelor care figurează în patrimoniul debitorului conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto – 29 autovehicule (f.205, vol.1 dosar) şi numărul autoturismelor care au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar - 23 autovehicule, conform procesului verbal de inventariere din 02.02.2015 (f.169, vol.1 dosar); să se precizeze marca, nr. de înmatriculare şi seria de motor pentru fiecare dintre autoturismele care figurează înmatriculate în evidenţele serviciului înmatriculări auto şi care nu au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar conform procesului verbal de inventariere şi să se clarifice situaţia juridică a acestor autoturisme
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
- în cazul valorificării de bunuri, să întocmească la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 21.10.2021 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2021-02-25
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
-să indice în următorul raport lunar diferenţa dintre numărul autoturismelor care figurează în patrimoniul debitorului conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto – 29 autovehicule (f.205, vol.1 dosar) şi numărul autoturismelor care au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar - 23 autovehicule, conform procesului verbal de inventariere din 02.02.2015 (f.169, vol.1 dosar); să se precizeze marca, nr. de înmatriculare şi seria de motor pentru fiecare dintre autoturismele care figurează înmatriculate în evidenţele serviciului înmatriculări auto şi care nu au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar conform procesului verbal de inventariere şi să se clarifice situaţia juridică a acestor autoturisme
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
- în cazul valorificării de bunuri, să întocmească la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ de control la data de 17.06.2021 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2020-11-05
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
-să indice în următorul raport lunar diferenţa dintre numărul autoturismelor care figurează în patrimoniul debitorului conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto – 29 autovehicule (f.205, vol.1 dosar) şi numărul autoturismelor care au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar - 23 autovehicule, conform procesului verbal de inventariere din 02.02.2015 (f.169, vol.1 dosar); să se precizeze marca, nr. de înmatriculare şi seria de motor pentru fiecare dintre autoturismele care figurează înmatriculate în evidenţele serviciului înmatriculări auto şi care nu au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar conform procesului verbal de inventariere şi să se clarifice situaţia juridică a acestor autoturisme
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
- să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte adunării creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
2) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ la data de 25.02.2021 pentru continuarea procedurii
Document: Rezolutie
Data: 2020-07-02
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
-să indice în următorul raport lunar diferenţa dintre numărul autoturismelor care figurează în patrimoniul debitorului conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto – 29 autovehicule (f.205, vol.1 dosar) şi numărul autoturismelor care au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar - 23 autovehicule, conform procesului verbal de inventariere din 02.02.2015 (f.169, vol.1 dosar); să se precizeze marca, nr. de înmatriculare şi seria de motor pentru fiecare dintre autoturismele care figurează înmatriculate în evidenţele serviciului înmatriculări auto şi care nu au fost identificate în patrimoniu de lichidatorul judiciar conform procesului verbal de inventariere şi să se clarifice situaţia juridică a acestor autoturisme
-să analizeze transferurile patrimoniale ale autoturismelor cu nr. de înmatriculare AG.38.MPM, AG.69.MPM, AG.66.MPM, AG.44.MPM, AG.26.MPM, radiate în perioada suspectă, conform relaţiilor de la serviciul înmatriculări auto (f.205, vol.1 dosar)
- să emită adresă de relaţii către UAT Buzoeşti (unde debitoarea figurează cu sediul social conform extrasului ONRC), către UAT Piteşti şi către UAT Costeşti (unde debitoarea figurează cu puncte de lucru conform extrasului ONRC), în vederea comunicării bunurilor cu care debitoarea figurează în evidenţele fiscale ale acestor instituţii şi să depună la dosar răspunsurile primite
- să întocmească, la fiecare 3 luni începând cu data începerii lichidării şi să prezinte Comitetului creditorilor, raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
2) Ia act că adunarea creditorilor din 16.12.2015 a confirmat lichidatorul judiciar ART PRO INSOLV SPRL numit de instanţă, cu un onorariu fix de 3000 lei pe toată perioada, şi un onorariu de succes de 3% din valorificarea bunurilor pentru primele 6 luni, de 2% din valorificarea bunurilor pentru următoarele 6 luni şi de 1% din valorificarea bunurilor după primul an de procedură (proces verbal adunare creditori nr.1539/16.12.2015 -f.84 vol.3 dosar)
3) Dispune:
-se stabileşte termen administrativ la data de 05.11.2020 pentru continuarea procedurii, în vederea valorificării bunurilor debitoarei
Document: Rezolutie
Data: 2020-05-07
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: SUSPENDAT DE DREPT PE DURATA STĂRII DE URGENŢĂ, în temeiul art. 63 alin. (11) din Decretul Preşedintelui României nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgenţă.
Data: 2020-01-16
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1)Lichidatorul judiciar ART PRO INSOLV SPRL a depus la dosar: rapoarte de activitate întocmite în baza art. 59 din Legea 85/2014
2) Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării sale în calitate de lichidator judiciar definitiv şi să depună la dosar procesul verbal ce se va întocmi, întrucât, până în acest stadiu al procedurii, nu a fost confirmat în mod definitiv de către adunarea creditorilor
-să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
3) Dispune:
- se emite adresă către OCPI Argeş pentru a se comunica dacă debitoarea EXPRESS 95 COMIMPEX SRL (cu toate datele de identificare), figurează înregistrată în evidenţele acestora ca deţinând bunuri
-se stabileşte termen administrativ la data de 07.05.2020 pentru continuarea procedurii, în vederea valorificării bunurilor debitoarei
Document: Rezolutie
Data: 2019-09-12
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1) Lichidatorul judiciar ART PRO INSOLV SPRL a depus la dosar: rapoarte de activitate întocmite în baza art. 59 din Legea 85/2014, aferente lunilor mai, iunie, iulie, august 2019, proces verbal adunare creditori nr.1584/29.07.2019, extrase din BPI privind actele întocmite în procedură,, proces verbal licitatie, proces verbal de adjudecare, ordin de plată încasare preţ, raport asupra fondurilor nr.1718/26.08.2019
2) Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
3) Dispune:
se stabileşte termen administrativ la data de 16.01.2020 pentru continuarea procedurii, în vederea valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei
Document: Rezolutie
Data: 2019-05-09
Ora estimată: 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1) Lichidatorul judiciar ART PRO INSOLV SPRL a depus la dosar: rapoarte de activitate întocmite în baza art. 59 din Legea 85/2014, aferente lunilor ianuarie – aprilie 2019, publicaţii de vânzare imobiliară întocmite de BEJ Emilia Mateescu în dosarul de executare silită nr. 182/2014
2) S-a depus cerere de plată creanţă curentă de către societatea MIHAI MATEIAŞ PAZĂ ŞI PROTECŢIE SRL
3) Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să depună la dosar dovezile de publicare în BPI a rapoartelor de activitate aferente lunilor ianuarie – aprilie 2019
- să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
- să analizeze cererea de plată creanţă curentă formulată de societatea MIHAI MATEIAŞ PAZĂ ŞI PROTECŢIE SRL şi să indice în următorul raport lunar măsura luată
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în temeiul art. 156 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dacă bunurile nu sunt valorificate într-o perioadă de timp rezonabilă, să analizeze dacă se impune sesizarea judecătorului sindic cu o cerere de aprobare a vânzării bunurilor potrivit Codului de procedură civilă si să procedeze în consecinţă
4) Dispune:
se stabileşte termen administrativ la data de 12.09.2019 pentru continuarea procedurii, în vederea valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei
Document: Rezolutie
Data: 2019-01-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C4 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
15.01.2019
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC EXPRESS 95 COMIMPEX SRL, în faliment prin procedura generală, constată:
1) Lichidatorul judiciar ART PRO INSOLV SPRL a depus la dosar: raport lunar de activitate din 31.10.2018, întocmit în baza art. 59 din Legea 85/2014, dovada publicării acestuia în BPI, raport lunar de activitate nr.775/30.11.2018, întocmit în baza art. 59 din Legea 85/2014, dovada publicării acestuia în BPI, raport lunar de activitate nr.872/17.12.2018, întocmit în baza art. 59 din Legea 85/2014, dovada publicării acestuia în BPI, convocare adunare creditori nr.871/17.12.2018, dovada publicării acesteia în BPI, proces verbal adunare creditori din 27.12.2018
2) Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
b) să întocmească rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în fiecare raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), precum şi să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite
3) Dispune:
se stabileşte termen administrativ la data de 09.05.2019 pentru continuarea procedurii, în vederea valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei
Jud. sindic,
Document: Rezolutie
Data: 2018-09-18
Ora estimată: 10:00
Complet: C4 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii de faliment a debitorului Express 95 Comimpex SRL se constată că operaţiunile de valorificare a bunurilor debitorului nu s-au încheiat.
DISPUNE
Pune în vedere lichidatorului judiciar să încheie valorificarea bunurilor debitorului şi să efectueze verificarea cererii de plată a creditorului fiscal.
Stabileşte termen administrativ de control la 15.01.2019.
Document: Rezolutie
Data: 2018-05-15
Ora estimată: 10:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze cererea de plată formulată de creditorul AJFP Argeş şi să notifice creditorul fiscal.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 18.09.2018.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 15.05.2017 , la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2018-01-23
Ora estimată: 10:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de analiză a stadiului procedurii la data de 15.05.2018.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 23.01.2017 , la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-10-17
Ora estimată: 10:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că la fila 128 s-a depus cerere de plată formulată de creditorul AJFP Argeş motiv pentru care pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze această cerere şi să notifice creditorului soluţia adoptată.
Stabileşte termen de analiză a stadiului procedurii la data de 23.01.2018, în vederea valorificării bunurilor din averea debitorului.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 17.10.2017 , la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-06-13
Ora estimată: 10:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere lichidatorului judiciar să analizeze cererea de plată formulată de creditorul AJFP Argeş şi să notifice creditorului soluţia adoptată.
Stabileşte termen de analiză a stadiului procedurii la data de 17.10.2017 , în vederea valorificării bunurilor din averea debitorului.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 13.06. 2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2017-02-07
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de analiză a stadiului procedurii, la data de 13.06.2017 , în vederea valorificării bunurilor din averea debitorului.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 07 Februarie 2017, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-10-04
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control asupra stadiului procedurii la data de 7 februarie 2017.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 04 Octombrie 2016.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-06-14
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de continuare a procedurii la data de 04.10.2016 în vederea valorificării bunurilor aflate în averea debitorului.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 14 Iunie 2016
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-02-23
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de continuare a procedurii la data de 14.06.2016 în vederea valorificării bunurilor aflate în averea debitorului.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 23 Februarie 2016, la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: incheieredesedinta
Data: 2016-01-12
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control a stadiului procedurii la data de 23.02.2016.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 12 Ianuarie 2016.
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-10-20
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite propunerea administratorului judiciar.
În temeiul art.145 alin.1 , lit.A pct.c din Legea nr.85/2014.
Decide intrarea debitorului în faliment , prin procedura generală.
În temeiul art.145 alin.2 din lege.
Dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare.
Desemnează lichidator provizoriu pe practicianul ART PRO INSOLV SPRL, căruia îi stabileşte atribuţiile prevăzute la art.64 cu o retribuţie lunară în sumă de 3.000 lei, fără TVA, plătită din averea debitorului şi un onorariu variabil de 10% din valorificarea bunurilor din averea debitorului şi recuperarea de creanţe.
În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.37 alin.4 din OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat.
În temeiul art.902, alin2 , pct.16 Cod civil.
Dispune notarea ridicării dreptului de administrare al debitorului în cartea funciară. Dovada notării va fi depusă de OCPI Argeş la dosar.
Dispune notificarea intrării în faliment a debitorului de către lichidatorul provizoriu în condiţiile prevăzute la art.146 alin.1 şi 2 .
Notificarea va cuprinde:
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţe născute după deschiderea procedurii de insolvenţă -04.12.2015. Declaraţiile de creanţe se vor timbra cu suma de 200 lei .
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului suplimentar de creanţe – 04.01.2016.
- termenul de contestare a creanţelor 7 zile de la publicarea tabelului suplimentar în BPI..
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 04.02.2016.
În temeiul art.151 şi urm. lichidatorul provizoriu va trece la efectuarea operaţiunilor de inventariere, evaluare şi lichidare a averii debitorului.
Stabileşte termen la data de 23.02.2016 în vederea pronunţării asupra stadiului continuării procedurii.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare prin publicarea în BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 20 Octombrie 2015
Document: Hotarareintermediara
Data: 2015-09-08
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de judecată la data de 20.10.2015 pentru discutare cererea de trecere a debitorului la procedura falimentului.
Acordă termen administrativ de control la data de 12.01.2016.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 08 Septembrie 2015.
Document: incheieredesedinta
Data: 2015-04-07
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că nu s-a scurs termenul de 30 de zile de propunere plan de reorganizare, propunerea administratorului judiciar de intrare a debitorului în faliment este prematură.
Stabileşte termen de continuare a procedurii la data de 08.09.2015 pentru analizarea stadiului procedurii.
Se emite adresă către Direcţia Sanitara Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Argeş pentru a i se aduce la cunoştinţă că potrivit Legii nr.85/2014 are posibilitatea de a depune declaraţiei de creanţă oricând pe perioada desfăşurării procedurii de insolvenţă.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 07 Aprilie 2015.
Document: incheieredesedinta
Data: 2014-12-09
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-amân.pron
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art.72 alin.6 din Legea nr.85/2006.
Admite cererea creditorului şi deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitoruluiExpress 95 Comimpex SRL.
În temeiul art.73 cu referire la art.45 alin.1 lit.d şi art.57 alin.1 din lege desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe practicianul Art Insolv SPRL, căruia îi stabileşte atribuţiile prevăzute la art.58 cu o retribuţie lunară în sumă de 1.000 lei, fără TVA, plătită din averea debitorului.
În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.37 alin.4 din OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Pune în vedere debitorului obligaţia prevăzută la art.74.
Menţine debitorului dreptul de administrare .
În temeiul art.902, alin.2, pct.16 Cod civil.
Dispune notarea în cartea funciară a deschiderii procedurii de insolvenţă.
În temeiul art.76 dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţa judecătorească din oraşul Costeşti şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi în vederea aplicării prevederilor art.75.
Pune în vedere debitorului prevederile art.82 şi art.84 din lege.
Pune în vedere debitorului şi administratorului judiciar prevederile art.83
Administratorul provizoriu va efectua până la data de 06.02.2015 inventarierea bunurilor debitorului şi va depune la dosar procesul verbal în termen de 48 ore.
Pune în vedere administratorului provizoriu prevederile art.101 alin.2 din lege.
În temeiul art.1000 alin.1 cu referire la art.99 din lege.
Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art.100 notificarea va cuprinde:
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţe - 23.01.2015.Declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei sub sancţiunea anulării.
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire, afişare şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 12.02.2015.Dovada de publicare se va depune la dosar.
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI .
- termenul de soluţionare a contestaţiilor sau întocmire a tabelului definitiv de creanţe – 09.03.2015.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 16.02.2015,orele 1300, la sediul filialei Argeş UNPIR.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi la data de 21.01.2015 raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege, iar la data de 30.12.2014 raportul prevăzut la art.92 alin.1 din lege.
Stabileşte termen de continuare a procedurii la data de 07.04.2015 în vederea analizării stadiului continuării procedurii.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicarea în BPI.
Pronunţată în şedinţa publică de la 09 Decembrie 2014 la Tribunalul Specializat Argeş.
Document: Hotarareintermediara
Data: 2014-12-02
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 9.12.2014.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică azi,02.12.2014 .
Document: incheiereAmanareinitialaapronuntarii
Data: 2014-11-18
Ora estimată: 11:00
Complet: C4-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează proba cu înscrisuri pentru ambele părţi şi respinge proba testimonială.Pune în vedere apărătorului creditoarei să depună la dosar toate dovezile că a solicitat la plată această sumă.
Stabileşte termen de judecată la data de 2.12.2014 în vederea administrării probei cu înscrisuri.
Cu drept de apel, odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 18 Noiembrie 2014.
Document: incheieredesedinta